Stopite v stik z nami
Vaš seznam želja

Vaš seznam želja je prazen!

Vaša nakupovalna košarica

Vaša nakupovalna košarica je prazna!

Vaš seznam primerjav

Odgovori na pogosto zastavljena vprašanja

Prosim, najdite spodaj odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja. 

Če imate vprašanje, na katerega ne morete najti odgovora, se obrnite na naš prijazni servis za stranke, ki vam bo odgovoril na vsa vaša vprašanja

Ure

Ali so ure originalne?

To je eno od najpogostejših vprašanj, ki jih prejemamo, in razumemo zakaj. Da, vse naše ure so 100% originalne!

Dizajnerske ure so v zadnjih letih postale precej priljubljene in smo zelo ponosni reči, da vse naše ure so pristne in originalne. Vse imajo 2-letno garancijo proizvajalca.

Prejeli boste garancijski zvezek / priročnik v škatli, ura pa je v originalni embalaži. Številni kupci zahtevajo serijske številke, vendar na žalost nekaj blagovnih znamk, ki jih prodajamo, ne uporablja tega sistema; na primer, Michael Kors in Marc Jacobs ne uporabljata serijskih številk na nobenem od svojih izdelkov. Dejstvo, da imate garancijo na svoji uri, je običajno znak, da je ura pristna. Več informacij o garanciji boste našli tukaj

Spreminjanje velikosti ure

Vse ure s povezavami vključujejo določeno število, ki so odstranljive.

Lahko preprosto prepoznate tiste, ki jih lahko odstranite, s puščicami na notranji strani traku. Na žalost je mogoče le zmanjšati dolžino traku. Ni mogoče naročiti dodatnih povezav, razen tistih, ki so že pritrjene.

Prilagajanje dolžine traku morajo vedno opraviti kvalificirani urarji. Poiščite urarja, ki prodaja ure iste znamke, saj včasih zahteva določeno znanje in/ali orodja.

Upoštevajte, da so trakovi ure iz keramike zelo občutljivi na udarce in se lahko hitro zlomijo, če jih prilagaja nekvalificirana oseba, zato vedno uporabite strokovnjaka.

Prav tako je dobro razmišljanjeo shranjevanju odstranjenih povezav. Pomnite, da vaša pravica do vračila izdelka poteče, ko se ura spremeni.

Ne krije stroškov prilagajanja, vendar vam bomo dali kredit v višini 10 EUR ob naslednjem nakupu. Samo pošljite sliko računa na našo podporo.

Od januarja 2024 nudimo našim strankam možnost skrajšanja zapestnic neposredno med postopkom naročanja za majhno pristojbino v višini 5 EUR. Ta storitev je na voljo za izbrane modele!

Baterija na moji uri je prazna, kaj naj storim?

Najpogostejši razlog, da se ura upočasni ali se popolnoma ustavi, je, da je baterija prazna ali bo kmalu prazna.

Garancija ne krije potrošnega materiala, kot so baterije, vendar nudimo 10 EUR popusta pri naslednjem nakupu, če baterija izpridev prvem letu po prejemu paketa.

Obrnite se na urarja/serviserja, ki prodaja isto znamko, saj včasih zahteva posebna orodja za odpiranje zadnje strani ure ob zamenjavi baterije. Takoj obvestite našo storitev za stranke, da nas obvestite, da boste zamenjali baterijo, nato pa pošljite fotografijo računa po e-pošti, da prejmete 10 EUR dobropis.

Eden od razlogov, zakaj se lahko baterija izprazni pri novi uri, je, da je bila baterija že nameščena med proizvodnjo in utripa, dokler končno ne pride do potrošnika. Včasih je lahko ura na zalogi dlje časa, včasih pa se lahko zgodi, da je baterija preprosto postala slaba.

Seveda preverimo, ali je vsaka ura v dobrem delovnem stanju preden jo pošljemo, vendar se včasih baterija že začne upočasnjevati.

Keramične ure

Keramika je zelo odporen material na praske in ohranja svojo barvo ter gladko površino veliko bolje kot kovinske ure.

Material daje uram tudi bolj unikaten videz. Kljub temu je pomembno, da ste nežni s svojo keramično uro, saj ne more obvladovati trdih udarcev kot kovinske ali plastične ure.

Keramika je material, ki je bil utrjen v pečici, podobno kot porcelanasta plošča, zato jo je treba obravnavati z enako skrbnostjo.

Proizvajalec ne nudi garancije za keramične zapestnice in popravila so lahko draga, zato poskrbite, da boste z vašo keramično uro ravnali previdno.

Navodila za nego ur

Želimo vam, da doživite največje možno zadovoljstvo, lepoto, funkcionalnost in dolgoživost vaše ure! Tako poceni kot dražje znamke vsebujejo fine mehanske dele, zato je pomembno, da upoštevate naslednje točke:

  • Izogibajte se izpostavljanju ure ekstremnim pogojem, kot so direktna sončna svetloba, ekstremna vročina ali mraz. Ekstremna vročina ali mraz lahko povzročita okvaro ure in skrajšanje življenjske dobe baterije.
  • Izogibajte se izpostavljanju ur vlage, če niso označene z 10 ali 20 ATM. Nikoli ne uporabljajte gumbov ali kronografa, ko je ura mokra. Če pride do vdora vode ali kondenzacije, je treba uro takoj pregledati pri pooblaščenem urarju. Tudi če se kondenzacija zdi, da izgine, so lahko komponente v uri že poškodovane.

  • Kondenzacija v uri: Nagle spremembe temperature lahko povzročijo negativni pritisk v uri, kar lahko privede do kondenzacije. Če se to zgodi, lahko vidite tekočino v steklu. Če tekočina ni več vidna, to ne pomeni, da vlaga ni izginila. Uro je treba takoj poslati k urarju, ki lahko odpre uro in odstrani vlago. Vlaga lahko prodre v gibanje same ure in jo poškoduje. Tudi ure označene z 10 ali 20 ATM niso zaščitene pred temperaturnimi spremembami. Kondenzacija se lahko pojavi, na primer, če greste iz negativnih temperatur na prostem v visoke notranje temperature ali če uro hranite v kopalnici med uporabo tuša. Kondenzacija ni nujno proizvodna napaka, zato ure ni vedno mogoče vrniti. To je odvisno od posameznega proizvajalca.

  • Izogibajte se udarcem in trkom ure. Vaša ura je zasnovana tako, da vzdrži normalno uporabo. Ne spite s uro.

  • Izogibajte se izpostavljanju ure parfumu, milu ali drugim kemikalijam, ki lahko povzročijo poškodbe. Poškodbe lahko vključujejo spremembe barve, spremembe ali druge poškodbe ohišja, traku/ure ali drugih delov. Izogibajte se uporabi zapestnic na istem roki kot ura, saj lahko to povzroči praske in nepotrebno obrabo kristala.

  • Izogibajte se magnetnim poljem ali statični elektriki, ki lahko poškodujeta mehanizem ure. Običajno ura ni prizadeta s splošnimi gospodinjskimi aparati, kot so TV, stereo itd.

  • Uro ohranjajte čisto. Očistite jo z vlažno, mehko krpo (samo če prenese vodo). Uro splaknite po namakanju v slani ali klorirani vodi. Trak redno čistite, da ohranite njen videz in zmanjšate obrabo. Upoštevajte, da so pozlačeni trakovi bolj občutljivi od trakov iz nerjavečega jekla. (Glej zgoraj.) Čistite z mehko krtačo in blagim milom. Po vseh čiščenjih uro obrišite suho s suho mehko krpo.

  • Usnjeni trak je naraven izdelek, ki je zelo občutljiv na vlago, pot, kemikalije in obrabo. Trak ima le omejeno življenjsko dobo in ga je treba (tudi iz higienskih razlogov) zamenjati med 6-12 meseci, odvisno od tega, kako pogosto uporabljate trak. Pri zamenjavi je treba preveriti ali zamenjati tudi zatiče.

  • Trak, narejen iz nerjavečega jekla, se ne oksidira in običajno ni treba polirati. Očistite ga z malo mila in vode. Upoštevajte, da vaša ura morda ne bo vedno prenesla preveč stika z vodo. Pred čiščenjem preberite o sposobnosti vaše ure za prenašanje vode.

  • Trak in ura, ki sta pozlačena, ju je treba skrbno negovati. Pozlačen trak je bolj krhek od traku iz nerjavečega jekla. Čiščenje in ravnanje s skrbjo je nujno pri vseh urah in zapestnicah. Pozlačen zapestnica mora biti zelo previdno očiščena. Intenzivno drgnjenje očitno obrabi pozlačeno površino in tvega zmanjšanje življenjske dobe vaše ure.
  • Nepravilno ravnanje in nega sta običajno razlog, da se kovina obarva.

  • Glavni problem za majhen delež prebivalstva je, da koža izloča snovi, ki lahko povzročijo obarvanje kovin. V najslabšem primeru se bo nakit obarval in postal neprivlačen v nekaj urah! Na žalost ničesar ni mogoče storiti, da se to prepreči. Na srečo večina ljudi nima tega problema.

  • Spreminjanje časa in datuma na uri naj se po možnosti ne izvaja med 22.00 in 02.00 (to velja za ure z datumom, ko je 24-urno delovanje) saj lahko to poškoduje mehanizem v uri.

Ure s kamni

Številni modeli so okrašeni z rhinestones. Nekatere blagovne znamke imajo celo pristne diamante. Če je temu tako, ura pride s certifikatom.

Vsak kamen se nanese ročno, včasih pa lahko kamen odpade. To se lahko zgodi zaradi več dejavnikov, kot je sušenje lepila ali če je voda prišla v stik s kamni. Kamni in vijaki žal niso zajeti v garanciji, vendar pa ni draga popravila pri urarju. Pri Dialandu menimo, da bi morali kamni trajati več kot 3 mesece, zato našim strankam nudimo 10 EUR dobropis za do 3 kamne, ki se sprostijo v 3 mesecih, če nam pošljete potrdilo o popravilu. Pošljite e-pošto naši podpori za več informacij.

Če vaša ura pride poškodovana ali je dostavljena z manjkajočim kamnom, potem prosimo nas kontaktirajte takoj.

Sekundni kazalec ne utripa, vendar ura še vedno teče?

Če ura deluje, vendar je sekundna kazalca mirujoča, lahko ura ima kronograf, nato pa je sekundna kazalca časovnik.

Časovnik začne teči, ko pritisnete gumb ob 2. uri.

Kronograf ustavite tako, da pritisnete isti gumb, nato pa ponastavite kronograf tako, da pritisnete gumb ob 4. uri.

Kronograf običajno ne bi smel nenehno delovati, saj se baterija hitreje izprazni.

Večina ur ima sekundni kazalec za običajen čas na enem od manjših številčnic, ne more se izklopiti brez izvlečenja krone.

Varnost vode

Preden začnete uporabljati svojo uro, je pomembno, da si ogledate hrbtno stran ure, da vidite, kako odporna na vodo je, in preberete spodnje informacije.

Izraz "vodotesen" se ne uporablja več, ker lahko zavede. Ure lahko prenesejo vodo v različnih količinah. Odpornost na vodo pomeni, v kolikšni meri se lahko ura zmoči ali prenese pritisk, ki ga ustvari določena količina vode. Uporabljene enote so ATM, Bar, M (metri) ali FT (čevlji), ki se nanašajo na stopnjo preskusov tlaka. Ta števila pojasnjujejo količino tlaka, ki ga je ura zasnovana, da zdrži, in ne pomenijo globine, čeprav je to pogosta zmota. Zato je nemogoče potopiti se 30 metrov pod površino z uro, označeno s 3 ATM (30m). Taka ura lahko zdrži le škropljenje vode. Pomembno je vedeti, da se odpornost na vodo meri v statičnem ali nepremičnem stanju pri nizkih temperaturah. Ne upošteva dejstva, da se tlak povečuje s kakršnim koli gibanjem. Ko plavate, na primer, na uro pritiskate le s premikanjem v vodi.

Vodna škoda na vaši uri je pokrita samo s garancijo, če je vaša ura 10 ATM ali več. Ne pozabite preveriti, ali se je gumijasta tesnila občasno posušila. Sušenje gumijastega tesnila se naravno zgodi po določenem času, izpostavljenost kloru, slani vodi ali milu lahko tudi posuši tesnilo, nato pa ura lahko prepušča vodo. Tesnilo bi morali zato zamenjati vsako leto, strošek za to pa nosi potrošnik.

POZOR! Ne uporabljajte ure med vročim tušem, savno ali vročo kopeljo v kadi, saj lahko to vpliva na tesnilo, večina ur pa ni primerna za paro in toploto. Kondenzacija se lahko pojavi tudi pri urah, ki so 10 ATM ali več! Nagle spremembe temperature lahko povzročijo negativen tlak v uri, kar povzroči kondenzacijo. Če do tega pride, lahko vidite tekočino v steklu. Če tekočina ni več vidna, to ne pomeni, da je vlaga izginila. Uro je treba čim prej vrniti urarju, ki lahko odstrani vlago.

Vlaga lahko prodre v sam premik in ura se lahko nato zlomi. Niti ure označene s 10 ali 20 ATM niso zaščitene pred temperaturnimi spremembami. Na primer, kondenzacija se lahko pojavi, če greste iz minus stopinj na visoko temperaturo v zaprtih prostorih ali če uro pustite v kopalnici med uporabo tuša. Ko do tega pride, ni nujno proizvodna napaka in zato morda ni zajeta s garancijo. To je odvisno od vsakega posameznega proizvajalca.

Naprava na seznamu se lahko razlikuje v različnih delih sveta ali na različnih modelih in straneh na internetu. Primer je lahko, da imajo 30 metrov = 3ATM = 3BAR = 100 čevljev vsi enak pomen kot 1000 mm = 100 cm = 10 dm = 1 m, kar je v resnici enaka dimenzija.

Ura je označena na hrbtni strani z oznako o varnosti pred vodo, ki ji je kos.

Kaj je kronograf in kako ga lahko umerim?

Kronograf je preprosto štoparica.

Lahko vidite, da ima ura kronograf, če preverite, ali ima dva dodatna gumba poleg krone (dela, ki ga izvlečete, da spremenite uro), in če na glavnem številčnici vidite več majhnih številčnic z majhnimi kazalci. Gumb ob 2 uri (zgoraj) je gumb za začetek in ustavitev, imenuje se tudi gumb A. Gumb pritisnite enkrat, nato boste videli, da se eden od majhnih kazalcev začne premikati. Pritisnite isti gumb še enkrat, da ga ustavite. Po uporabi kronografa ga je treba ponastaviti, to storite tako, da pritisnete gumb ob 4 uri (spodaj), imenovan tudi gumb B. Nato boste videli, kako se kazalci hitro vrnejo na začetni položaj.

Opomba: Velika sekundna roka ni vedno tista, ki prikazuje čas! Nekateri modeli imajo namesto tega kronograf. Če je to primer, naj velika sekundna roka ostane mirujoča. Običajno lahko vidite, da ena od majhnih kazalcev na enem od majhnih številčnic vedno utripa. To je prava sekundna roka. Upoštevajte, da se baterija hitreje izprazni, ko kronograf deluje.

Včasih se lahko kronograf ponastavi pod kotom, vendar ni nič narobe z vašo uro, le umeriti jo je treba. Običajno je zelo enostavno umeriti kronograf, vendar če menite, da je pretežko, ste toplo vabljeni, da se obrnete na našo podporo ali obiščete svojega lokalnega urarja.

Za umerjanje kronografa morate najprej poskrbeti, da je kronograf ponastavljen, tako da pritisnete gumb B. Nato izvlecite krono v najbolj zunanji položaj. Nato lahko uporabite gumbe A in B, da kliknete na kazalce kronografa, tako da vsi kažejo na 0 ali 12, odvisno od zasnove ure.

Različni proizvajalci in modeli imajo različne pristope k umerjanju, vendar se gumb A najpogosteje premika naprej, gumb B pa nazaj. Pri nekaterih urah deluje nekoliko drugače. Na primer, pritisnite gumb A, da nastavite prvo roko, ko jo nastavite pravilno, pritisnite gumb B, da spremenite, katero roko spremenite s gumbom A. Ko končate z umerjanjem, preprosto pritisnite krono nazaj in zdaj je kronograf v novem začetnem položaju ponastavitve.

Če ste negotovi, kaj storiti s svojim posebnim modelom, lahko obiščete trgovino z urami, ki prodaja isto blagovno znamko, in vprašate urarja.

Paščki za ure

Zapestnice niso pokrite s garancijo proizvajalca ure, preverite garancijski letak, ki je v škatli, v kateri je bila ura dostavljena.

Obarvanja, obraba, napake v mehanizmu zaklepanja, zatiči in povezave niso pokriti z vašo garancijo.

Seveda, z veseljem vam bomo pomagali, če vaša ura prispe poškodovana ob dostavi, vendar morate nas nemudoma kontaktirati, če je to primer. Prosimo, upoštevajte, da ura mora biti neuporabljena in zaščitna plastika mora ostati na uri, da vam lahko pomagamo pri razbiti zapestnici.

Ne moremo sprejeti odgovornosti za ure, ki se vrnejo "kot nove", vendar so dejansko uporabljene.

Naročilo in plačilo

Naročil(-a) sem, vendar nisem prejel(-a) nobene potrditve

Hvala za vaše naročilo!

Če niste prejeli nobenega potrdila po elektronski pošti ali sporočila SMS, prosimo stopite v stik z nami na podpora Dialando. Z veseljem vam bomo pomagali pri tej in kateri koli drugi zadevi, ki bi vas lahko zadevala!.

Ena pogosta možnost, da niste prejeli potrdila, je, da ste nam morda posredovali napačen e-poštni naslov, ko ste naročilo prvič oddali. V nasprotnem primeru preverite svoj priročnik za nezaželeno pošto, če je morda tam pristalo!


Kako uporabim svoj kodo za popust?

Če ste prejeli kodo za popust, jo lahko dodate med zaključkom nakupa. Prosim, opazite, da ni mogoče združiti dveh ali več kod za popust.

Za uporabo kode preprosto kliknite "Dodaj kupon" v svoji nakupovalni košarici, vnesite kodo in kliknite "dodaj kupon". Nakupovalna košarica se bo samodejno pojavila, ko boste dodali izdelek v košarico.

Nato lahko nadaljujete z zaključkom nakupa kot običajno.

Pošiljanje in dostava

Artikli na zalogi / artikli naročila

Artikli na zalogi:

Če ste naročili enega ali več izdelkov, ki so že na zalogi, jih lahko pošljemo isti ali naslednji delovni dan, odvisno od časa, ko ste oddali naročilo.

Naročanje izdelkov:

Če ste kupili izdelek, ki ni na zalogi, običajno traja 2-3 delovne dni, da ga prejmemo v našem skladišču. Opomba: Včasih lahko traja dlje, vendar so izdelki pogosto dostavljeni v 7 delovnih dneh.

Artikli na zalogi in naročeni izdelki:

Če ste kupili več kot en izdelek, od katerih je eden na zalogi, medtem ko drugi niso na zalogi, vam bo naročilo poslano, ko izdelek, ki ni na zalogi, prispe v naše skladišče in je naročilo zaključeno.

Pošiljanje, sledenje in dostava

Dostava vašega nakupa je vedno brezplačna , kadar pri nas oddate naročilo v vrednosti vsaj 75 EUR,

Na splošno se paketi pošiljajo iz našega skladišča v Nemčiji ali Švedski z storitvami UPS ali DPD

Celoten čas dostave naročila je odvisen od tega, ali je vaše naročilo že na zalogi v našem skladišču ali če ga moramo posebej naročiti v povezavi z vašim naročilom. Običajno traja 2-3 delovne dni, da paket prispe na vaš najbližji prevzemni točki od časa, ko ga pošljemo, vendar ne moremo biti odgovorni za morebitna odstopanja v okviru organizacije UPS/DPD.

Ko izdelek odpošljemo iz našega skladišča, boste prejeli potrdilo prek SMS-a na vaš telefon skupaj s številko za sledenje, da boste lahko spremljali svoj paket. UPS/DPD vas nato obvesti, ko paket prispe na prevzemno mesto ali bo dostavljen na vaša vrata.


Neprebrani paketi

Za paket, ki ni bil prevzet, si pridržujemo pravico zaračunati stroške vrnitve pošiljke in manipulativno pristojbino v višini 20 EUR.

Naročilo se bo avtomatsko preklicalo, če se paket vrne neprevzet. 20 EUR bo odšteto iz računa, preden bo poravnan.

Če želite, da vam pošljemo paket znova, se obrnite na našo službo za stranke, da dobite povezavo, kje in kako lahko plačate dodatno dostavno pristojbino. To pa morate storiti PREDEN se paket vrne. V nasprotnem primeru bo treba naročilo v celoti ponovno urediti.

Zamude

Delamo vse, kar je v naši moči, da pospešimo dostavo čim prej, vendar se včasih lahko žal pojavijo zamude. Zato ne zagotavljamo dostave na določen dan.

Če izdelek ni mogoče dostaviti v določenem časovnem roku, vas bomo kontaktirali in obvestili o zamudi. Ko nam je vaš zamujen izdelek dostavljen, je prednostno zapakiran in poslan k vam čim prej.

Če bi prišlo do zamude pri naročilu, vaša račun ne bo prizadet, saj so naše računi poslani po e-pošti isti dan, ko je vaše naročilo poslano iz našega skladišča.

Umik in vračila

Kaj pomeni pravica do odstopa?

Zahvaljujemo se za vsako naročilo, ki ga opravite pri nas, vendar razumemo, da si včasih želite preklicati nakup iz različnih razlogov.

V tem primeru uporabljamo Zakon o trgovini na daljavo, (poznan tudi kot Pravica do odstopa), kar pomeni, da imate preprosto rečeno pravico do celotnega preklica v 14 dneh, edini pogoj pa je, da v teh 14 dneh stopite v stik z našo podporo strankam.

Pravice do preklica se ne uporabljajo za:

  • Ure, ki so bile uporabljene na kakršenkoli način, da so na njih sledi ali poškodbe. Tega ne moremo sprejeti ali prevzeti odgovornosti za to.
  • Ure, katerih povezave zapestnice so bile prilagojene.
  • Ure, ki ste jih popravili ali spremenili na kakršenkoli način.
  • Intimni izdelki, ki nimajo posebnega tesnjenja, kot so uhani.

(To ne velja za izdelke, ki so bili poškodovani ob dostavi.)

Obžalujem svoj nakup, kaj lahko zdaj storim?

Pošljite e-pošto naši službi za stranke, da nas obvestite, da bi želeli preklicati vaše naročilo in vrniti izdelek. Vedno navedite številko naročila.

Ko nam pošljete e-pošto z zahtevo za vračilo izdelka, vam bomo zagotovili vse potrebne informacije, potrebne za vrnitev izdelka nazaj k nam.

Poslali vam bomo dokument, ki ga natisnete, da boste lahko obdelali vašo vrnitev,

  1. Noto za vračilo, ki pojasnjuje, zakaj se naročilo vrača, in vse podrobnosti naročila 

Je pomembno , da vstavite Vračilno noto znotraj paketa z vračilom, da naša skladiščna hala dobi pravilne informacije.

Ne pozabite poslati vse dokumente, kot so originalni garancijski certifikat, škatla, itd. skupaj s predmetom.

Izdelki, ki so vrnjeni brez kakršnega koli stika in odobritve s strani naše službe za stranke, za to ne moremo prevzeti odgovornosti.

Ne dovolite, da se vaš paket vrne avtomatsko. Če paket ni prevzet pravočasno, nam bo vrnjen in zaračunana bo dodatna pristojbina 20 EUR. Če želite, da vam paket ponovno pošljemo, se morate obrniti na našo službo za stranke, da dobite povezavo, kjer in kako lahko plačate dodatno dostavnino. To pa mora biti storjeno PRED vrnitvijo paketa. V nasprotnem primeru je treba naročilo popolnoma ponovno naročiti.


Kako ustavim moje naročilo?

Če ste oddali naročilo, ki ga želite preklicati pred prejemanjem, in še niste prejeli obvestila, da je bilo poslano, morate čim prej poslati e-pošto na naš servis za stranke .

Naš servis za stranke lahko ustavi postopek pošiljanja in prekliče vaš nakup.

Stroški ne bodo dodani.

Kaj lahko storim, če sem prejel napačen izdelek?

Včasih lahko pride do napak, vendar se ne skrbite.

Ali ste naročili napačen izdelek ali pa je naša skladiščna napaka zmotila napačen model. Morda je bil izdelek napačno označen, takoj se obrnite na našo službo za stranke.

Da bi razumeli, kaj je bilo napačno poslano, vas prosimo, da nam pošljete e-pošto in vključite fotografije izdelka in etikete. Tako vam lahko pomagamo čim hitreje.

OPOMBA! Nekatere barve je težko ujeti na sliki zaradi potrebe po uporabi bliskavice, itd., zato so lahko nekatere razlike med barvo na sliki in barvo izdelka v resničnem življenju.

Kdo plača stroške vračila pošiljanja?

Če obžalujete svoj nakup ali ste naročili napačen izdelek, ste odgovorni za stroške pošiljanja.

Če smo poslali napačen izdelek ali če je poškodovan ob prejemu, lahko brezplačno uporabite našo oznako za vračilo pošiljanja. Lepo opozarjamo, da ne moremo biti odgovorni za morebitne stroške, če se odločite sami kupiti oznako za pošiljanje pri drugem prevozniku, čeprav vam smo poslali našo predplačano oznako za vračilo pošiljanja, da jo uporabite brezplačno.

Če morate izdelek poslati na popravilo v kasnejši fazi, bomo prevzeli odgovornost za stroške pošiljanja, če popravilo spada pod garancijo. Enaka oznaka za vračilo pošiljanja vam bo poslana po elektronski pošti.

Če ste vi sami povzročili škodo na izdelku ali ima napako, ki ni zajeta v garanciji, ste odgovorni za stroške pošiljanja in morebitne stroške popravila.

Kako poteka vračilo denarja?

Ko prejmemo vašo vrnitev in jo obdelamo v našem skladišču, bo vaše naročilo dobilo dobropis.

Zagotavljamo, da bo vaša faktura pri Klarni preklicana. Spomnite se, da če uporabljate našo etiketo za vračilo pošiljke, bodo stroški tega ostali na fakturi. Če ste že plačali, vam bodo v nekaj delovnih dneh vrnili denar na isti račun, s katerega je bila odšteta vsota.

Predlagamo, da se obrnete na Klarno, če imate dodatna vprašanja o svojem plačilu, saj je naš dostop do vaših podatkov o kreditu omejen.

Če ste izdelek kupili pri enem od naših partnerjev, jih bomo kontaktirali in jih prosili za vračilo/odklic računa.

Jamstvo in pritožbe

Več informacij o garanciji lahko najdete tukaj

Kaj krije garancija?

Garancija je prostovoljno, dodatno kritje, ki ga ponuja proizvajalec. Večina izdelkov ima 2-letno garancijo.

V času garancije so gibanje ure, kazalci in številčnica edini zajeti sestavni deli. Pokriti sestavni del bo popravljen ali ura bo zamenjana brez stroškov za sestavni del in delo, če se izkaže, da je pokvarjen zaradi napak v materialu ali izdelavi pri normalni uporabi.

Garancija ne krije:

  • Kakršnih koli napak v materialih in izdelavi baterije, ohišja, stekla, plastičnih, gumijastih, usnjenih, kovinskih ali keramičnih pasov, zapestnice, zaponke ali vijakov; vključno s plastiko na ohišju in/ali zapestnici.
  • Poškodb, ki izhajajo iz nepravilnega ravnanja, pomanjkanja nege, nesreč, zunanjih vplivov, običajne obrabe in trganja ali staranja. Vključno z nepravilnim rokovanjem kronografa in gumbov.
  • Poškodb zaradi vode, če niso bile upoštevane navodila za stopnjo vodoodpornosti izdelka (kot je označeno na izdelku). Vodoodporne ure so označene z 10 ali več ATM.

Garancija preneha veljati, če je bila ura poškodovana zaradi nesreče, malomarnosti oseb, ki niso pooblaščeni servisni agenti, neavtoriziranega servisa ali drugih dejavnikov, ki niso posledica napak v materialih ali izdelavi. 

Garancija se lahko razlikuje med proizvajalci, zato bodite pozorni na branje garancijskega/navodilnega letaka, ki ga dobite z uro.

Kakšna je razlika med Garancijo in Pravno Jamstvom?

Garancija in Pravno jamstvo sta dve različni stvari.

Garancija je prostovoljna in se lahko vidi kot dopolnilo k pravicam, ki jih že imate po zakonu o varstvu potrošnikov. Pravno jamstvo se razlikuje od države do države in običajno traja 2-3 leta.

Da bi videli, kako vaša država uporablja pravno jamstvo, preverite pod naslednjo povezavo: europa.eu/guarantees

Večina držav v EU uporablja enake ali podobne predpise, in jih smo povzeli tukaj: Če je nekaj narobe z vašim nakupom, je pomembno, da nas čim prej kontaktirate. Morate vložiti formalno pritožbo v dveh mesecih od odkritja napake, da se lahko obdela.

Lahko se pritožite zaradi kakršnih koli napak, ki se pojavijo na izdelku. Vendar smo odgovorni le za napako, če se šteje za izvirno, kar pomeni, da je napaka že obstajala v izdelku, ko ste ga prejeli.

Napaka, ki izhaja iz malomarnosti, nenavadne uporabe (napaka pri ravnanju), nesreč ali podobnih situacij, za katere ne moremo biti odgovorni.

Napake, ki se pojavijo v prvih šestih mesecih po dostavi izdelka, se domneva, da so obstajale ob času dostave, razen če ni navedeno drugače. Če se napaka pojavi šele pozneje, breme dokazovanja leži na potrošniku, da dokaže, da je napaka že obstajala ob času dostave,

Imamo pravico poskusiti rešiti težavo po lastni presoji. To pomeni, da nam mora biti dana priložnost za popravilo izdelka ali dostavo drugega izdelka enake vrednosti. Zato ne morete zahtevati preklica in vračila denarja, ne da bi nam najprej dali priložnost za rešitev problema in da smo izčrpali vsa sredstva za rešitev problema brez uspeha.


Moja uro je pokvarjena/poškodovana, kaj naj storim?

Poškodovano ob prihodu:

Če je vaš uro poškodovan ali neka funkcija ne deluje pravilno ob dostavi, bomo seveda poslali novega, če je model še na voljo. V nasprotnem primeru vam bo povrnjen celoten znesek. Ustavljene ure običajno potrebujejo le novo baterijo, in naša služba za stranke običajno vedno predlaga, da enostavno zamenjate baterijo. Seveda vam bomo povrnili stroške zamenjave baterije, če se ura ustavi v 14 dneh po prejemu. Ponovno, razlog, zakaj se baterije lahko tako hitro izpraznijo, je, da se baterija vstavi ob izdelavi ure, nato pa lahko dolgo časa ostane v skladišču itd., preden končno pride v roke kupca.

Poškodovano po prihodu:

Če morate po določenem obdobju uporabe uveljaviti garancijo ali pravico do pritožbe, vas prosimo, da se obrnete na našo službo za stranke, da lahko ugotovimo, kaj bi bilo treba storiti, da vam čim bolj gladko pomagamo. Če je škoda vidna, bomo potrebovali fotografijo izdelka, da vam lahko pomagamo na najučinkovitejši način. Ne pozabite narediti slike z dobrim fokusom, da bomo lahko jasno videli škodo. V nasprotnem primeru ne moremo pravilno videti škode. Če odkrijete napako na izdelku in kljub temu nadaljujete z uporabo, žal ne moremo biti odgovorni za morebitno škodo, ki jo to lahko povzroči.

Imamo lastnega urarja/specialista in ko bo garancijsko popravilo vaše [watch] odobril naš prilagoditelj zahtevekov, vas bomo prosili, da nam pošljete uro. Ko bomo prejeli vrnitev, boste prejeli samodejno obvestilo in nato bomo fotografirali uro za dokumentacijo, preden jo pošljemo našemu urarju, ki bo opravil popravilo.

Nato boste prejeli besedilo in e-pošto, ko bo ura popravljena in se vrača k vam. Čas popravila se razlikuje glede na napako na uri in obremenjenost urarja v trenutku, vendar običajno ta postopek traja približno 5-7 tednov.

Če postane očitno, da napaka ni zajeta s garancijo/pravico do pritožbe ali je posledica zunanjih vplivov, vas bomo kontaktirali pred izvedbo popravila in vam lahko zaračunamo stroške pošiljanja in obdelave. Med popravilom ne pošiljamo nobenih posodobitev, znova vas bomo kontaktirali, ko bo izdelek popravljen in vrnjen ali če bo prišlo do kakršnih koli zamud.

Kako registriram mojo garancijo?

Z vsakim nakupom izdelka z vsaj 2-letno garancijo priložimo svojo lastno garancijsko kartico.

Na kartici boste našli navodila o kako se registrirati vaš izdelek na naši spletni strani, da dobite številko garancije.

Ko prejmete to številko po elektronski pošti, jo lahko zapišete na kartico in jo hranite v škatli, v kateri je prišla ura. To je koristno, če želite uro prodati ali jo podariti kot darilo med obdobjem garancije, tako da vemo, da je bila ura kupljena pri nas.  

Če v obdobju garancije potrebujete uveljaviti garancijski zahtevek, lahko kontaktirate našo podporo strankam in jim posredujete številko garancije kot identifikacijo skupaj z opisom, s čim potrebujete pomoč.   

TUKAJ lahko registrirate svoj izdelek!