Stopite v stik z nami
Vaš seznam želja

Vaš seznam želja je prazen!

Vaša nakupovalna košarica

Vaša nakupovalna košarica je prazna!

Vaš seznam primerjav

Jamstvo in garancija

Razen da ni drugače določeno, se zakonsko jamstveno obdobje 24 mesecev nanaša na vse izdelke. Za mnoge izdelke boste prav tako prejeli posamična jamstva proizvajalcev. 

Poleg tega imate možnost, da med postopkom prodaje kupite podaljšano zaščito z našim storitvenim izdelkom "Dialando Protection".

Dialando jamstvo

Lastnik Dialanda (glej pravno obvestilo) zagotavlja pravilno delovanje vseh prodanih izdelkov v skladu z ustreznimi proizvajalčevimi specifikacijami za obdobje 24 mesecev od datuma nakupa.

Predpogoj za uveljavljanje jamstva je skrbno ravnanje z izdelkom, predvidena uporaba izdelka v skladu s proizvajalčevimi navodili za uporabo ter upoštevanje priporočenih intervalov vzdrževanja. 

Garancija ne velja za obrabljene dele, kot so stekla, trakovi, tesnila, pa tudi posledične poškodbe gibanja in ohišja, ki lahko nastanejo zaradi obrabe in mehanskega uničenja delov, ki so podvrženi obrabi (npr. vdor vode v ohišje pri urah, ki so nepremočljive zaradi obrabljenih tesnil ali upognjenih kolesc krone, saj vodoodpornost nikoli ni trajna značilnost ure). Če popravilo ali predelava ni mogoča, lahko Dialando uro zamenja za primerljiv izdelek iste blagovne znamke ali kakovosti ali povrne kupnino. V primeru manjše poslabšanja značilnosti izdelka, kot je slabša natančnost ali zmanjšana rezerva moči pri mehanskih urah, ki ju povzroči dnevna uporaba, si Dialando pridržuje pravico, po strokovni oceni urarja, izvesti popravilo bodisi z znižanjem cene bodisi z zagotavljanjem storitve po razumni ceni (trenutno največ 20 evrov ali enakovredno v drugih valutah). 

Dodatno kupljena "Dialando Protection" ne pomeni omejitve vaših pravic kot potrošnika glede zakonskih jamčevalnih obveznosti prodajalca, ampak v najboljšem primeru njihovo podaljšanje.

Za jamčevalca glej odtis (glej pravno obvestilo)

Proizvajalčeva jamstva

V mnogih primerih boste poleg zakonske zaščite in Dialando protection prejeli tudi proizvajalčev specifičen obljubljeni garancijski rok - v večini primerov prav tako za obdobje 24 mesecev. V tem primeru boste v dokumentaciji in prilogah izdelka našli opis garancije proizvajalca in informacije o jamstvu.

Da bi lahko uveljavljali proizvajalčevo jamstvo, prosimo, hranite račun za nakup v času trajanja garancije, saj kot pošiljatelj ne žigamo garancijskih kartic. Proizvajalci, s katerimi sodelujemo, račun sprejemajo kot dokaz nakupa z datumom nakupa in s tem kot začetek obdobja garancije.

Preden izdelek pošljete v servisni center proizvajalca, upoštevajte informacije v rubriki "V primeru garancije".

V primeru garancije

Ne želimo si tega, vendar v primeru najhujšega ostanite mirni za zdaj. Z veseljem vam bomo pomagali!

Pomembno je, da nas kontaktirate takoj, ko se napaka pokaže, ne po tednih ali celo mesecih. Lahko se pojavijo posledične škode. V primeru vdora vode postavite uro s krono odprto na grelec, da vlaga izhlapi od znotraj. Če funkcije zatikajo ali zasekavajo, se izogibajte uporabi sile in popravilo prepustite strokovnjaku. Nikoli ne odpirajte ohišja ure sami prek zadnje ali sprednje strani. Če se baterijska ura ustavi, predvidevajte, da je baterija šibka, in jo pregledajte ter zamenjajte pri strokovnjaku na kraju samem. Če težava ni v bateriji, je lahko poškodovan mehanizem. 

Prosimo, da nas kontaktirate, da se dogovorimo o nadaljnjem postopku. Po potrebi je morda bolj smiselno izdelek poslati neposredno v servisni oddelek proizvajalca. V drugih primerih je morda bolj priporočljivo, da to storite prek nas.

V edno priložite kopijo računa kot dokaz nakupa in, če je na voljo, izpolnjene in žigosane garancijske kartice

Poleg tega priložite spremno pismo s svojimi osebnimi podatki: Ime, naslov, naslov za vrnitev, telefonska številka, e-pošta, komunikacija po e-pošti po potrebi, opis napake, kaj se je zgodilo, kdaj, kaj je bilo že storjeno, več napak, posebne zahteve...

Izdelek skrbno zapakirajte, da ne pride do dodatnih poškodb. Najbolje je uporabiti originalno embalažo, če je na voljo.

Pošljite kot zavarovan paket, ne kot pošiljko. Tako vedno imate dokaz o odpremi, imate zavarovanje in lahko sledite pošiljki na spletu.

Po prejemu pošiljke s strani nas ali drugih servisnih centrov, prosimo, da dopustite povprečen čas obdelave od 2 do 4 tedne, v redkih primerih do 8 tednov. Nekateri servisni centri ne obvestijo stranke ob prejemu izdelka, zato preverite dostavo na lokaciji prejemnika na spletu s pomočjo številke paketa, na primer prek spletnega mesta DHL.

Če, nasprotno pričakovanjem, pride do težav pri obdelavi vašega primera, vas bomo kontaktirali, zato vedno navedite svojo telefonsko številko in e-poštni naslov. Prav tako vas bomo kontaktirali, če bo brezplačna obdelava vašega primera zavrnjena iz zakonitih razlogov. V tem primeru boste prejeli oceno stroškov in v večini primerov osebni telefonski klic mojstra urarja, ki pojasni razloge. V tem primeru se odločite, ali želite plačati za popravilo ali ne.

Pomembne informacije o jamstvu najdete tudi na naši strani s pogostimi vprašanji!

```