Stopite v stik z nami
Vaš seznam želja

Vaš seznam želja je prazen!

Vaša nakupovalna košarica

Vaša nakupovalna košarica je prazna!

Vaš seznam primerjav

Pogoji in določila

Aphrodonis Media Group Ltd, v nadaljevanju imenovana "Dialando", objavlja naslednje pogoje poslovanja:

Naslednji pogoji veljajo izključno za naročanje in pošiljanje blaga, ki ga kupec [zasebni končni potrošnik] naroči prek interneta prek spletne trgovine. Z oddajo naročila se ti pogoji priznajo.

1. Sklenitev pogodbe

Predstavitev izdelkov v spletni trgovini ni pravno zavezujoča ponudba, temveč nezavezujoči spletni katalog. Po vnosu osebnih podatkov in kliku na gumb "Kupi" v zadnjem koraku postopka naročanja oddate zavezujoče naročilo za nakup blaga v nakupovalnem vozičku. Potrditev prejema naročila sledi takoj po oddaji naročila po elektronski pošti in SMS. Nakupna pogodba se sklene z našo potrditvijo naročila ali dostavo blaga.

Telefonsko naročanje trenutno ni mogoče! Če pa potrebujete pomoč pri izdelku ali imate težave pri oddaji naročila, nas lahko kadar koli kontaktirate.

2. Besedilo pogodbe

Podatki o vašem naročilu se bodo shranili pri nas in jih lahko pregledate v svojem območju za prijavo stranke, tudi kasneje. Ko pri nas oddate naročilo in niste sami ustvarili gesla in uporabniškega računa, bo naš trgovinski sistem samodejno ustvaril uporabniški račun za vas. Geslo bo samodejno ustvarjeno in poslano na vaš e-naslov. Seveda to geslo poznate samo vi. Geslo lahko kadarkoli spremenite v svojem uporabniškem računu!

Po elektronski pošti boste prejeli tudi povzetek podatkov o naročilu. Če tega e-poštnega sporočila ne prejmete zaradi morebitnih napačnih vnosov, se obrnite na našo službo za stranke! Upoštevajte tudi možnost, da se je e-pošta morda znašla v vašem predalu za nezaželeno pošto.

3. Navodilo za odstop

Pravica do odstopa

Imate pravico, da odstopite od te pogodbe v 14 dneh brez navedbe razlogov. Rok za odstop je 14 dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki ste jo imenovali, ki ni prevoznik, prevzeli ali prevzeli zadnje blago. Da uveljavite pravico do odstopa, morate Dialando obvestiti o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe z jasno izjavo (npr. pismo, faks ali e-pošta poslana po pošti). Najlažji način za to je, da nas kontaktirate prek možnosti stikov, navedenih na naši strani za stik!

Če izkoristite to možnost, vam bomo takoj (npr. po e-pošti) poslali potrdilo o prejemu takšnega odstopa. Da bi izpolnili rok za odstop, zadostuje, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa pred iztekom roka za odstop.

Ne pozabite nam poslati številke naročila, ki ste jo prejeli s prodajno pogodbo!

Posledice odstopa

Če odstopate od te pogodbe, vam bomo takoj in najkasneje v 30 dneh od prejema obvestila o odstopu od te pogodbe povrnili vsa plačila, ki smo jih od vas prejeli, vključno z dostavnimi stroški (z izjemo dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire drugačnega načina dostave od najcenejšega standardnega načina dostave, ki ga ponujamo), in sicer z enakim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili v izvirni transakciji, razen če izrecno dogovorjeno drugače; v nobenem primeru vam ne bomo zaračunali stroškov za to vračilo. Lahko zavrnemo vračilo, dokler ne prejmemo blaga nazaj ali dokler nam ne predložite dokaza, da ste blago poslali nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Blago nam morate nemudoma vrniti ali ga izročiti nam, ne glede na to, najkasneje v 30 dneh od dneva, ko nas obvestite o preklicu te pogodbe. Ta rok se šteje za izpolnjen, če pošljete blago pred iztekom 30-dnevnega roka. Stroške neposredne vrnitve blaga v našo skladišče v Nemčiji nosite sami, razen če je bilo napovedano lokalno skladišče! Samo za izgubo vrednosti blaga boste morali plačati, če ta izguba vrednosti izhaja iz ravnanja z blagom, ki ni potrebno za preizkus njegovega stanja, lastnosti in delovanja.

Konec navodila za odstop

4. Jamstvo in garancija

Prosimo, da si ogledate stran "Jamstvo in garancija"

5. Dostava in vračila

Dostava se izvede bodisi s strani Dialando same ali v izjemnih primerih s strani dobavitelja. Če kupec blaga ne sprejme ali zavrne sprejem kljub roku, določenem s strani Dialando, lahko lastnik Dialando (glej odtis) izbere, da odstopi od pogodbe. Veljavne stroške dostave najdete v meniju Stroški dostave pod Informacijami. Za morebitna vračila uporabite, če je mogoče, originalno embalažo ali ustrezno embalažo za pošiljanje, ki zagotavlja zadostno zaščito blaga.

6. Poškodbe med transportom

Če so dostavljeni izdelki z očitnimi poškodbami med prevozom, se pritožite zaradi takšnih napak čim prej prevozniku ali tam, kjer prevzamete svoj paket, in nas nemudoma kontaktirajte, najkasneje v 7 dneh od dneva koledarskega dne. Vaše pravice kot potrošnika, zlasti vaša pravica do jamstva, ostanejo nedotaknjene. Pomagate nam, da lahko uveljavimo lastne zahtevke proti prevozniku ali zavarovalnici za prevoz.

7. Pobot

Kupec lahko uveljavlja pobot samo za takšne zahtevke, ki so bili zakonsko ugotovljeni ali niso sporni s strani lastnika Dialando (glej odtis). Kupec ima pravico zadržati le zahtevke iz istega pogodbenega razmerja.

8. Varstvo podatkov in varnost

Prosimo, da si ogledate stran Varstvo podatkov in varnost

9. Plačilo

Kupnina je takoj plačljiva ob prejemu naše potrditve naročila, razen če ste naročilo oddali prek ponudnika plačilnih storitev, ki ponuja "plačilo po računu". Kupec lahko kupnino plača z bančnim nakazilom na račun, naveden v potrdilu o naročilu, prek Paypala ali s kreditno kartico. Plačati je treba celotno ceno, navedeno v potrdilu o naročilu. Vse cene že vključujejo obvezni davek na dodano vrednost, ki je v vsaki državi drugačen. Lastnik Dialando (glej odtis) je dolžan plačati davek na dodano vrednost zakonito ob sklenitvi pogodbe.

Na potrdilu o naročilu ali potrdilu o naročilu ni prikazan DDV iz tehničnih razlogov, vendar vsebuje opombo "Cena vključuje zakonski DDV". Če potrebujete račun z izkazanim DDV, nas kontaktirajte!

Na splošno sis ostaja last Dialando za celotno plačilo. Za podrobnosti o načinih plačila se obrnite na meni Metode plačila pod Informacijami.

10. Jamstvo, garancija in servis po prodaji

Razen če ni izrecno dogovorjeno drugače, se uporablja zakonska odgovornost za napake. Informacije o posameznih jamstvih proizvajalcev najdete v dokumentaciji izdelka. Ali je uveljavljanje zahtevka za proizvajalčevo jamstvo mogoče, lahko ugotovite na straneh izdelkov v opisu. Do službe za stranke lahko pridete tukaj!

11. Vračilo zamenjave

Nakup brez tveganja, pri nas ni problema! Zaradi zakonsko uveljavljene pravice do odstopa lahko vrnete tudi blago, ki vam ni všeč, kot je bilo prvotno načrtovano. Spodaj preberite, kaj morate upoštevati pri vračilu.

Dodatne koristne informacije najdete vedno na naši strani Pogosta vprašanja

Naša prošnja za vas!

Prosimo, ravnajte z našim blagom, ki ga želite vrniti, kot z lastnino, da preprečite poslabšanje novega stanja.

Že pri odpiranju embalaže lahko preprečite poškodbe pri pošiljanju in embalaži izdelka ali samemu izdelku tako, da ga previdno razpakirate. To še posebej velja za večje predmete, kot so škatle za ročne ure in škatle za ročne ure, saj je za var no vračilo teh predmetov najbolje uporabiti originalno embalažo.

Pustite npr. zaščitne folije na uri, pasu ali delu nakita in jih po možnosti ne odstranjujte. Ne uporabljajte blaga, ki ga boste verjetno vrnili. Na primer, usnjene trakove bi morali zamenjati po kratkem obdobju nošenja iz higienskih razlogov. Jeklene trakove prvič pokažejo prve površinske praske na poliranih površinah zelo hitro, to je treba zelo skrbno polirati ali zamenjati, da ne bi razočarali naslednjega kupca.

Mehanske ure, ki jih želite preizkusiti glede natančnosti, preizkusite na primer v stojalu za ročne ure, časovnem merilniku pri urarju ali z ročnim navijanjem, ne pa z "testnim nošenjem" na zapestju.

Zahvaljujemo se vam za pozornost in previdnost na tem področju ter jo zelo cenimo!

Vračila

Upoštevajte naslednje točke pri vračilu blaga

:

Preden nam vrnete izdelek, vas prosimo, da stopite v stik s našo podporo in registrirate vračilo! Naša služba za stranke vam bo nato poslala že izpolnjen obrazec za vračilo, kjer boste našli tudi naslov za vračilo. 

Zavijte izdelek, ki ga želite vrniti, v celoti in skupaj z morebitnimi dodatki. Da bi se izognili poškodbam med prevozom, vam priporočamo, da uporabite originalno embalažo.

V paket vstavite obrazec za vračilo, ki ste ga prejeli od nas. To bo znatno pospešilo vsako vračilo ali menjavo.

Katero storitev za vračilo izberete, je odvisno od vas. V lastnem interesu se prepričajte, da je pošiljka zavarovana in sledljiva (zavarovani paket). Poleg tega vam bomo ponudili možnost, da poskrbimo za vračilo paketa. V tem primeru bodo stroški za vračilo pošiljke preprosto odšteti od zneska vračila. 

Prosimo, da se izognete vračilom prek prevoznika, za katera vam bomo zaračunali nastale stroške (trenutno 15,00 evrov za DHL) v primeru vračila!

Menjava

Želite vrniti enega ali več izdelkov, vendar bi radi namesto njih prejeli druge? Prosimo, da svoje želje glede tega sporočite naši službi za stranke v zvezi z vračilom! 

Pri Dialando je menjava za druge izdelke možna tudi zunaj 14-dnevnega pravice do odstopa, in sicer v 30 dneh po dostavi, če so izdelki nerabljeni. Ta uredba ne pomeni omejitve vaših pravic kot potrošnika, ampak njihovo podaljšanje.

Če menjava zahteva dodatno plačilo (novi izdelki so dražji od vrnjenih), vas bo zaposleni obvestil, takoj ko bo vračilo prispele k nam.

Vračilo denarja

V primeru vračila se denar vrne na enak način, kot smo ga prejeli. Na primer, če ste kupili s kreditno kartico, se plačilo preprosto prekliče in izdajatelj kartice vrne vaše plačilo! 

V primeru dobropisa vas prosimo, da nam posredujete svojo IBAN in BIC ali svojo lokalno številko bančnega računa, da lahko prenesemo znesek dobropisa!

Dodatne koristne informacije najdete vedno na naši strani Pogosta vprašanja!

12. Klarna

V sodelovanju s Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švedska, ponujamo naslednje možnosti plačila za določene države. Plačilo se vedno izvaja Klarni:

Račun: Rok plačila je [14] dni od dneva odpreme blaga/vstopnic/ali, v primeru drugih storitev, od dneva, ko je storitev na voljo. Celotni pogoji računa za države, kjer je na voljo ta način plačila, so na voljo tukaj: Nemčija, Avstrija.

Nakup na obroke: Klarnina storitev financiranja vam omogoča plačilo nakupa v fiksnih ali prilagodljivih mesečnih obrokih v skladu s pogoji, navedenimi pri zaključku nakupa. Plačilo na obroke je zapadlo konec vsakega meseca po tem, ko vam Klarna pošlje mesečni račun. Za več informacij o nakupu na obroke, vključno s splošnimi pogoji in informacijami o evropski standardni potrošniški kreditni informaciji za države, kjer je na voljo ta način plačila, kliknite tukaj (na voljo le v navedenih državah): Nemčija, Avstrija.

Sofortüberweisung: Na voljo v Nemčiji, Avstriji, Belgiji, Italiji, Španiji, Poljski in Nizozemski. Vaš račun bo bremenjen takoj po oddaji naročila.

Bančna obremenitev: Bančna obremenitev se izvede po odpremi blaga. O času vas bomo obvestili po e-pošti.

Kreditna kartica (Visa/Mastercard): Na voljo v Nemčiji. Obremenitev se izvede po odpremi blaga ali vstopnic/ob izvajanju storitev ali, v primeru naročnine, v skladu s sporočenimi časi.

Uporaba načinov plačila račun, nakup na obroke in bančna obremenitev zahteva pozitivno kreditno preverjanje. V tem pogledu bomo vaše podatke posredovali Klarni za namene naslova in ocene kreditne sposobnosti v okviru začetka nakupa in izvajanja nakupne pogodbe . Razumeti morate, da vam lahko ponudimo samo tiste načine plačila, ki so dovoljeni na podlagi rezultatov kreditne preverbe. Dodatne informacije in pogoji uporabe Klarninega najdete tukaj. Splošne informacije o Klarni najdete tukaj. Vaši osebni podatki bodo s strani Klarnine obravnavani v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu podatkov in v skladu s podatki v Pravilniku o zasebnosti Klarna.

13. Opomba o uredbi o baterijah

V povezavi s prodajo baterij ali akumulatorjev ali z dobavo ur ali drugih naprav, ki vsebujejo baterije ali akumulatorje, vas moramo v skladu z uredbo o baterijah obvestiti o naslednjem: Baterij ali akumulatorjev ni dovoljeno odstraniti v gospodinjske odpadke. Zakonsko ste dolžni vrniti uporabljene baterije ali akumulatorje kot končni uporabnik. Baterije ali akumulatorje lahko vrnete po uporabi na mestu nakupa ali v njegovi neposredni bližini (na primer na mestih za zbiranje v občini ali v trgovini) brezplačno. Baterije ali akumulatorje nam lahko vrnete tudi po pošti. Baterije ali akumulatorji, ki vsebujejo škodljive snovi, so označeni s simbolom prečrtane smetnjaka. Poleg tega je poleg tega simbola smetnjaka navedeno kemično ime onesnaževala. Cd pomeni kadmij, Pb pomeni svinec in Hg pomeni živo srebro.

14. Kraj izpolnitve, krajevna pristojnost

Za vse sedanje in prihodnje zahtevke iz poslovnega razmerja je izključna krajevna pristojnost za trgovce sedež prodajalca. Kraj pristojnosti in izpolnitve za trgovce je Paphos, Ciper.

15. Reševanje sporov

Evropska komisija zagotavlja platformo za spletno reševanje sporov (SR), ki jo najdete tukaj. Potrošniki imajo možnost uporabe te platforme za reševanje svojih sporov. Da bi rešili spore, ki izhajajo iz pogodbenega razmerja s potrošnikom ali ali sploh obstaja takšno pogodbeno razmerje, smo dolžni sodelovati v postopkih reševanja sporov pred arbitražnim organom za potrošnike. Odgovoren je splošni arbitražni organ za potrošnike (od 01.01.2020: univerzalni arbitražni organ) Zentrum für Schlichtung e.V., Straßburger Straße 8, 77694 Kehl am Rhein, www.verbraucher-schlichter.de. Sodelovali bomo v postopkih reševanja sporov pred tem uradom.

16. Zaključne določbe, določilna klavzula

Če je ena ali več določb teh splošnih pogojev (SP) nična, to ne povzroči ničnosti celotne pogodbe. Nična določba se nadomesti s primerno zakonsko določbo. Za to pogodbo velja samo ciprsko pravo. Za stranke iz Slovenije pa irsko pravo!

Aphrodonis Media Group Ltd

110, Eleftheriou Venizelou

Trgovinski register Ciper: HE366111

Direktor: Richard Andessner

telefon: +357 22000270

www.aphrodonis-media.com

Avtorske pravice (c) 2021 podjetja Aphrodonis Media Group Ltd.

Vse blagovne znamke in zaščitene znamke, uporabljene, so last njihovih lastnikov. Vse slike so zakonsko zaščitene in so last Dialanda in/ali proizvajalcev ali dobaviteljev prikazanih izdelkov. Zloraba ali nepooblaščena uporaba vsebine se bo preganjala in prijavila.